Voiko kortin uusia pankkitunnuksilla tai mobiili tunnistuksella? En pääse kirjastoon ja korttiani käytin viimeksi 2016. Nyt en pääse e palveluihin kun Helmet…

Kysytty

Voiko kortin uusia pankkitunnuksilla tai mobiili tunnistuksella?
En pääse kirjastoon ja korttiani käytin viimeksi 2016. Nyt en pääse e palveluihin kun Helmet ei tunnista korttini numeroa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti jos olet käyttänyt kirjastokorttiasi viimeksi vuonna 2016, se on vanhentunut. Kirjastokorttien uusimista muilla keinoin kuin henkilökohtaisesti kirjastossa käymällä tutkitaan parhaillaan koronan aiheuttaman sulun vuoksi. Normaalisti henkilökohtainen käynti kirjastossa on välttämätön.

Seuraa tilannetta Helmetin koronatiedotteesta, https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasi…