Otsikko
Voiko kirjastoauton DVD elokuvia palauttaa myös normaaliin kirjastoon, mm. ruoholahden ala-asteella sijaitsevaan kirjastoon?

Kysytty

Moi! Voiko kirjastoauton DVD elokuvia palauttaa myös normaaliin kirjastoon, mm. ruoholahden ala-asteella sijaitsevaan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauton DVD-elokuvia voi palauttaa mihin tahansa pääkaupunkiseudun kirjaston toimipisteeseen, myös Ruoholahden lastenkirjastoon kirjaston aukioloaikoina ma, ke ja to klo 13-19, ti ja pe 12-16. Ruoholahden lastenkirjasto sijaitsee koulun tiloissa mutta on yksi Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä. Lauantaisin ja koulun lomien aikana kirjasto pidetään suljettuna. On kovin ikävää jos DVD on jäänyt palautumatta. Kyseessä on jokin harmittava erehdys, josta pahoittelut.