Otsikko
Voiko kaikille kansanedustajille lähettää saman sähköpostiviestin yhteisesti niin, ettei tarvitse kirjoittaa jokaisen nimeä ja sähköpostiosoitetta erikseen?

Kysytty

Voiko kaikille kansanedustajille lähettää saman sähköpostiviestin yhteisesti niin, ettei tarvitse kirjoittaa jokaisen nimeä ja sähköpostiosoitetta erikseen?

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi kaltaista jakelulista-osoitetta ei ole eduskunnan sivuilla, joten jokainen sähköpostiosoite täytyy kirjoittaa erikseen.

Kansanedustajien osoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)eduskunta.fi ja eduskunnan sivuilta löytyy lista kansanedustajista aakkosjärjestyksessä: https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/Kansanedustajat-aakko…