Otsikko
Voiko haluamani cd-levyn varata lähikirjastoon? esim... Jos haluamani roger ciceron cd-levy on itäkeskuksen kirjastossa ja varaan sen puistolan tai malmin…

Kysytty

Hei!
Voiko haluamani cd-levyn varata lähikirjastoon?

esim... Jos haluamani roger ciceron cd-levy on itäkeskuksen kirjastossa ja varaan sen puistolan tai malmin kirjastoon.

kuinka monta päivää kestää että se tulee malmin kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit varata haluamasi cd-levyn lähikirjastoosi. Varausmaksu on 50 senttiä/nide (esim. levy tai kirja). Jos levy tulee Helsingin kaupunginkirjastosata, sen matkassa menee pari päivää.

Voit tehdä varauksen HelMetin Omissa tiedoissa tai puhelimitse (kirjastokortin numero). Olet myös tervetullut kirjastoon, jossa voimme auttaa sinua varauksen teossa.