Voi voi, kun on-line huilaa kesän! Mutta voinko kysyä täältä Jean Améryn kirjasta Jenseits von Schuld und Sühnen, olisikos sitä jostakin saatavissa? Helmet ei…

Kysytty

Hei! Voi voi, kun on-line huilaa kesän! Mutta voinko kysyä täältä Jean Améryn kirjasta Jenseits von Schuld und Sühnen, olisikos sitä jostakin saatavissa? Helmet ei Améryltä löytänyt kuin yhden kirjan. Miten on, olisiko kaukolainamahdollisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingistä Jean Améryn Schuld und Sühneä ei tunnu löytyvän. Kaukopalvelutilauksen voit tehdä oheisen linkin kautta http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp.
Suomesta ja pohjoismaista toimitetun kaukolainan hinta on 4 euroa.