Viktor Rydbergin tonttu muistan että siinä oli aikoinaan 11 säkeistöä koko runossa..nyt en löydä sitä mistään. mistä siis läydän koko runon joka on myös laulu.

Kysytty

Viktor Rydbergin tonttu muistan että siinä oli aikoinaan 11 säkeistöä koko runossa..nyt en löydä sitä mistään. mistä siis läydän koko runon joka on myös laulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät Rydbergin Tonttu-runon kaikki yksitoista säkeistöä ainakin Lapsuuden joulu 1 -kokoelmasta sekä teoksesta Runon pursi. Joulun toivelaulukirjasta löytyy Lyyli Vartovaara-Kallioniemen sävelet kysyiseen runoon.

4 ääntä

Kommentit