Otsikko
Viitaten kirjan tietoihin: Insight Guides Southern Spain, Andalucia and Costa del Sol Kirja | APA Publications | 2024-03-01 1 kappale tilattu kirjastolle…

Kysytty

Hei, viitaten kirjan tietoihin:
Insight Guides Southern Spain, Andalucia and Costa del Sol
Kirja | APA Publications | 2024-03-01
1 kappale tilattu kirjastolle Lippulaiva aik 27-12-2023.
1 kappale tilattu kirjastolle Mosaiikki aik 09-01-2024.
4 kappaletta tilattu kirjastolle Hankinta Helsinki aik 23-01-2024.
Onko kirja siis vasta tulossa valikoimaan? Kannattaako ko. kirjaa - tai vastaavissa tapauksissa jotakin toista kirjaa - varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näet luettelointitiedoissa arvioidun julkaisupäivämäärän, joka on 1.3.24

Kirjaa ei siis vielä ole fyysisesti missään Helmet-kirjastossa, mutta varauksen saa toki jättää ennakkoon. Yleensä varausjono lähtee purkautumaan sitä mukaa, kun niteitä saapuu lainattavaksi.

Tällä hetkellä matkaoppaaseen on 3 varausta jonossa. Kirjaa on hankittu kirjastoihin yhteensä 6 kappaletta, joten varaus todennäköisesti saapuu perille nopeasti.

Varaaminen kyllä kannattaa etenkin tällaisessa tapauksessa, kun niteiden määrä on varausten määrää suurempi.

Teos Helmet-verkkokirjastossa: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2571515?lang=fin