Verkkopankkiin ei suositella mentävän googlen kautta. Tänään varoitettiin. Miten kirjastossa kannattaa toimia jos pitää maksaa laskuja kirjaston koneella?

Kysytty

Verkkopankkiin ei suositella mentävän googlen kautta. Tänään varoitettiin. Miten kirjastossa kannattaa toimia jos pitää maksaa laskuja kirjaston koneella?

Vastaus

Vastattu

Selaimen osoiteriville kirjoitetaan suoraan oman pankin internetosoite.