Varastettu mun kirjastokorti.Tarvitsen uuttaa.Mitä pitää tehdä?

Kysytty

Varastettu mun kirjastokorti.Tarvitsen uuttaa.Mitä pitää tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmeisesti oletkin jo kuolettanut varastetun kortin. Uuden kortin saadaksesi sinun pitäisi käydä jossakin HelMet-kirjastossa. Ota mukaan kuvallinen henkilötodistus. Saat uuden kortin saman tien, ja se maksaa kolme euroa.