Varasin kirjan Tuomas, Kempiläinen, Kristuksen seuraamisesta ja siitä tuli viesti, että se on noudettavissa 25.3. asti. Onko noutoaikaa mahdollista siirtää…

Kysytty

Hei, varasin kirjan Tuomas, Kempiläinen, Kristuksen seuraamisesta ja siitä tuli viesti, että se on noudettavissa 25.3. asti. Onko noutoaikaa mahdollista siirtää pääsiäisen jälkeen 2.4. asti? Jos ei, niin joudun perumaan varauksen. Oletin väärin, että noutoaika olisi 2 viikkoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Voit noutaa kirjan pääsiäisen jälkeen. Kirja on lainattu nyt jo sinun kortille ja eräpäivä on 16.4. Kun haet kirjan, sen laina-aikaa voidaan jatkaa, jos kirjaan ei ole varauksia.