Uutuuslevyn saapuminen

Kysytty

Hei,varasin jo 26.10 Bruce Springsteenin uuden levyn ja olen ollut koko ajan jonossa 7. Kuinka kauan uutuuslevyä voi pi... [kysymys on katkennut]?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Bruce Springsteenin uusin cd Letter to you on saapunut kirjastoon marraskuun loppupuolella ja se on luetteloitu noin viikko sitten. Se odottaa vielä tarroitusta, joka tehdään pikimmiten. Sen jälkeen levy lähtee lainaan varausjärjestyksessä. Koska varauksia on niin paljon, levyn laina-ajaksi tulee kaksi viikkoa.