Varasin ensimmäisen kerran kirjan sähköisesti ja pyysin sen tiettyyn kirjastoon. Kirja oli saatavilla. Kuinka kauan kirjan toimitukseen menee ja milloin tiedän…

Kysytty

Hei, varasin ensimmäisen kerran kirjan sähköisesti ja pyysin sen tiettyyn kirjastoon. Kirja oli saatavilla. Kuinka kauan kirjan toimitukseen menee ja milloin tiedän sen saapuneen kirjastoon, johon sen tilasin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan toimitus valitsemaasi kirjastoon riippuu siitä, mistä kirja tulee. Helsigin sisällä kirja toimitetaan yleensä parissa, kolmessa vuorokaudessa, hiukan riippuen tietenkin siitä, onko välissä viikonloppu. Jos kirja tulee Espoosta, Vantaalta tai Kauniaisista, toimitus voi kestää jopa viikon.

Saat ilmoituksen joko kirjeitse tai sähköpostitse sen mukaan, kumpi postivalinta tiedoissasi on. Voit myös tarkistaa omista tiedoistasi varausten kohdalta, joko kirja odottaa noutoa. Kirjaa säilytetään sinulle varattuna kahdeksan arkipäivää.

http://www.helmet.fi/fi-FI
http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j…