Vapaaehtoisen asepalveluksen suorittaneiden, hedelmällisessä iässä olevien naisten sa-sijoitukset? Miten näissä huomioidaan raskaaksi tuleminen? Onko sa…

Kysytty

Vapaaehtoisen asepalveluksen suorittaneiden, hedelmällisessä iässä olevien naisten sa-sijoitukset?
Miten näissä huomioidaan raskaaksi tuleminen? Onko sa-sijoitetuilla naisilla ilmoitusvelvollisuus esteellisyydestä heti raskauden alettua, jotta sodan ajan kokoonpanot voidaan tältä osin pitää jatkuvasti ajan tasalla vai miten asia on hoidettu mahdollisen liikekannallepanon varalta?

Vastaus

Vastattu

Tiedustelin asiaa Uudenmaan aluetoimistosta, ja tällaista ilmoitusvelvollisuutta ei ole. Muuttuneista tiedoista voi toki ilmoittaa aluetoimistolleen.

SA-kokoonpanojen järjestelyt eivät pääsääntöisesti ole julkista tietoa.

Aiheeseen liittyvät kysymykset kannattaa kohdistaa aluetoimistolleen:

https://puolustusvoimat.fi/aluetoimistot