Otsikko
Vanha mainos jossa todetaan "tytöthän on kuin kaksi marjaa". Naisääni vastaa "eiku mä oon Mirja" tjsp...Mikä mainos ja miltä ajalta?

Kysytty

Vanha mainos jossa todetaan "tytöthän on kuin kaksi marjaa". Naisääni vastaa "eiku mä oon Mirja" tjsp...Mikä mainos ja miltä ajalta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Mainos on Tupla suklaapatukka-mainos 1970- tai 1980-luvuilta.