Vanha kuvakirja hakusessa. Minulla on sellainen mielikuva, että tämä voisi olla Babette Colen teos, tai ainakin samantyylinen. Kirjassa oli paljon lasta…

Kysytty

Vanha kuvakirja hakusessa. Minulla on sellainen mielikuva, että tämä voisi olla Babette Colen teos, tai ainakin samantyylinen. Kirjassa oli paljon lasta naurattavia törkeyksiä. Yhdellä aukeamalla vaari pieraisee niin kovaa, että hän lentää vessanpöntöllä komeassa kaaressa. En löydä tätä kirjaa enää tai muista sen nimeä, eivätkä Kirjasammossa löytyvät nimikelistaukset soita kelloja.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä taitaa olla Babette Colen kirja Tohtori Koira.