Otsikko
Valkeavuoren koulussa halutaan tietää, miten parhaiten saa kivan tytön lähtemään perjantaina elokuviin?

Kysytty

Valkeavuoren koulussa halutaan tietää, miten parhaiten saa kivan tytön lähtemään perjantaina elokuviin?

Vastaus

Vastattu

Kirjaston kirjoista, jotka löytyvät haulla seurustelu tai käytösoppaat, voisi löytyä sopivaa lukemista tuon pulman selvittämiseksi. Väestöliiton Hyvä kysymys vastaa kysymyksiin, jotka askarruttavat elämän eri tilanteissa, myös sitä voi selailla. Paras tapa olisi ehkä kuitenkin olla vain oma itsensä ja pyytää.