Vaikuttaako valitsemani noutokirjasto varauksen saantiin? Joskus tuntuu, että joudun varausjonossa taaksepäin?

Kysytty

Vaikuttaako valitsemani noutokirjasto varauksen saantiin? Joskus tuntuu, että joudun varausjonossa taaksepäin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Noutokirjasto ei vaikuta varauksen saantiin.

Huom: Viimeisten kuukausien aikana kirjastojärjestelmässä on ollut teknisiä ongelmia palautusautomaateilla palautettaessa. Vaikutus on kohdistunut varattuun aineistoon. Vian selvittäminen on työn alla.