Otsikko
Vaan, onko mahdollista tilata lisää seuraavaa kirjaa, kun varauksia on jo 17 ja kirjoja yksi. Flourish : a visionary new understanding of happiness and well…

Kysytty

Hei vaan, onko mahdollista tilata lisää seuraavaa kirjaa, kun varauksia on jo 17 ja kirjoja yksi.
Flourish : a visionary new understanding of happiness and well-being / Martin E. P. Seligman

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tein kirjasta Helsingin Pasilan kirjastolle hankintaehdotuksen 24.7. Lisäkappaleet ovat ilman muuta perusteltua, mutta hankinta-aika voi venyä kesän vuoksi, varsinkin jos kirja joudutaan tilaamaan ulkomailta. Uskon, että pystymme lyhentämään varausjonoa syksyyn mennessä.
Pääkaupunkiseudun tieteellisissä kirjastoissa kirjaa on lisäksi kolme kappaletta Aalto-yliopiston kirjastossa ja yksi kappale Helsingin yliopiston kirjastossa. Myös niistä kannattaa tiedustella. Suomen tieteelliset kirjastot ovat yleensä kaikkien käytettävissä ja niistä voi lainata valokuvallisella henkilöllisyystodistuksella.
Riku Räihä
Erikoiskirjastonhoitaja
Pasilan kirjasto