Uusimmat kommentit
| Kommentti | Lähetetty |
|---|---|
| Oikean ketun oikeaan ääntelyyn voi tutustua vaikka Viikon luontoäänen avulla: http://yle.fi/radiosuomi/ohjelmat/2011/04/... | |
| Finanssialan keskusliiton tietopalvelua ei enää ole olemassa | |
| Ihan kiva tietää niin voi lukea kirjat. On myös hyötyä jos lukee kirjan Kikka ja Repe muistoja | |
| Keitä 10-luvulla noiden talojen valmistuttua on" yksiöissä" asunut, sitä en osaa sanoa. Pienissä asunnoissa on... | |
| Lõuna on viroa ja merkitsee etelää. Ei siis siellä lounaista ilmansuuntana. Lõunatuul on siis etelätuuli. Niinpä se lienee... | |
| Sielä o ainakin pelottavaa matkustaa | |
| No, uutisissa nykyään puhutaan, ei henkilöstön lukumäärästä, vaan henkilötyövuosista. Esimerkiksi: "Kuntapalvelulla on... | |
| Tämä sama kai pätee kahvin ja maidon suhteen, kun maito on melkein vanhaa? Olen kokeillut "melkein vanhalla maidolla,... | |
| Muuten ok, mutta Fennoskandiaan luetaan mukaan myös laajoja alueita Venäjän puolelta Laatokan-Äänisen-Valkoisen meren... | |
| Tässä on osoite, josta löytyy myös vanhoja vuosikertomuksia ja osavuosikatsauksia suomalaisilta pörssiyhtiöiltä: www.... | |
| Eerikinkronikka on ilmestynyt suomeksi 2013 /Lönnroth/Linna/ SKS:n kustantamana | |
| Olen kustantamassa vangin kirjoittamaa kirjaa "Niitä kihlajaisia ei tule". Mitä pitäisi ottaa huomioon,... | |
| Välitetty on. Terv. Kirjastonhoitaja | |
| Tuon kaksiosaisen kirjan lisäksi on ilmestynyt myös vastaava yksiosainen teos vuonna 1973. Kirjojen matrikkeleissa on jonkin... | |
| Esittäjä Leo Kauppi:"Rivakka polkka". Tullut youtubeen Tammik. 2013 | |
| Onkohan tätä elokuvaa mahdollista saada käsiinsä mitenkään? Voiko esim. Yleltä tilata? Kiinnostaa, koska asuin pikkutyttönä... | |
| Hauska juttu. Kiitos hyvästä vastauksesta! Meillä päin uskotaan, että onnea riittää aina kaikille jakaa, joten sakarat... | |
| Tämäpä oli mielenkiintoinen uusi tieto. Aikaisemmin sanottiin aina, että autoon ei saa palauttaa mitään, joka on lainattu... | |
| Eiköhän löydy netistäkin. Googlaapa "skynda dig älskade"! Muitakin ihania laulujen sanoja löytyy haulla "... | |
| Uskomatonta mutta totta, noinkin väärillä lähtötiedoilla osasitte tarjota minulle juuri oikeaa laulua. Itunes näytteestä... |