USA:ssa on taas vapautettu vankeja, jotka istuivat syyttömänä vuosikausia. Tapahtuuko tällaista suomessa? Onko esimerkkejä?

Kysytty

USA:ssa on taas vapautettu vankeja, jotka istuivat syyttömänä vuosikausia. Tapahtuuko tällaista suomessa? Onko esimerkkejä?

Vastaus

Vastattu

Tapahtuu näitä Suomessakin. Yle Areenasta löydät sarjasta "Ei vanhene koskaan" jakso  7 , "Erehdys".

Vuonna 1963 murhattiin Helsingin Kumpulassa nuori tyttö. Taposta tuomittu Torsti Ossian Koskinen vapautettiin 7 vuotta myöhemmin syyttömänä.

2 ääntä

Kommentit