Unohdin ottaa kirjastokorttini töihin mukaan ja haluaisin nopeasti tietää onko teillä saatavilla pari oppikirjaa? Gröönroos Christian(väh. 2007). Service…

Kysytty

hei,

Unohdin ottaa kirjastokorttini töihin mukaan ja haluaisin nopeasti tietää onko teillä saatavilla pari oppikirjaa?

Gröönroos Christian(väh. 2007). Service management and marketing customer management in service competition (Chicester: J Wiley & sons cop. sekä Grorchels Linda (2003) Product managers filed guide; Practical tools, Exercises and resources for improved product management (MCGraw-Hill companies

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tiedustelemistasi kirjoista Grönroos: Service management and marketing customer management... on ilmestynyt myös suomenkielinen laitos v. 2009 Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Riihimäellä kirja on lainassa, eräpäivä on 15.9., ei varauksia. Ratamo-kirjastoista Hyvinkäällä kirja on tällä hetkellä paikalla ja seutulainattavissa Riihimäelle. Toista kysymääsi kirjaa ei Ratamo-kirjastoissa ole. Yliopistojen kirjastoista löytyy v. 2006 ilmestynyt teos: Gorchels, Linda: The product manager's handbook, sekä vanhempia painoksia. Tästä kirjasta on mahdollista tehdä kaukolainapyyntö halutessasi.