Otsikko
Tyttäreni aloitti Herttoniemenrannassa Kulosaaren piiriin kuuluvassa perhepäivähoidossa 2.1.2008. Lapsilla ei ole vielä yhtään ruotsinkielistä kirjaa. Olisiko…

Kysytty

Tyttäreni aloitti Herttoniemenrannassa Kulosaaren piiriin kuuluvassa perhepäivähoidossa 2.1.2008. Lapsilla ei ole vielä yhtään ruotsinkielistä kirjaa. Olisiko mahdollista että kun Kulosaaren kirjasto seuraavaksi poistaa lastenkirjoja, että perhepäiväkoti Stjärnanin lapset voisivat hyötyä näistä kirjoista? Pulaa on kirjoista erityisesti 1-3 vuotiaille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toki on mahdollista, mutta käytännössä poistettavat pienten lasten kuvakirjat ovat erittäin huonokuntoisia ja niitä ei voi käyttää.
Kumminkin kannattaa keskustella asiasta a.o. kirjaston kanssa.