Tykkäsin kovasti Julie Kiblerin kirjasta Matkalla kotiin. Olisiko olemassa jotain samanlaista?

Kysytty

Tykkäsin kovasti Julie Kiblerin kirjasta Matkalla kotiin. Olisiko olemassa jotain samanlaista?

Vastaus

Vastattu

Lukemasi kirja "Matkalla kotiin" on poikkeuksellisen hyvä, mutta hyviä ovat myös Natalie Gordimerin "Rakkaus kielletty", klassikot Doris Lessingin "Ruoho laulaa", James Baldwinin "Mene ja kerro se vuorilla" sekä Richard Wrightin "Pitkä uni".