Tykkään Kivelä Annelin, Pehkonen Kirsin, Emmi Mustosen ja Amanda Vaaran kirja sarjoista. Vinkkaatko vastaavanlaista kirjailijoita? Mielellään suomalaisia…

Kysytty

Hei! Tykkään Kivelä Annelin, Pehkonen Kirsin, Emmi Mustosen ja Amanda Vaaran kirja sarjoista. Vinkkaatko vastaavanlaista kirjailijoita? Mielellään suomalaisia kirjailijoita, mutta jos samantyylistä kirjoitustyyliä löytyy ulkomaalaisista kirjailijoista, nekin vinkit käy.

Vastaus

Vastattu

Tuija Lehtinen, Veera Vaahtera (oik. Pauliina Vanhatalo), Pirjo Rissanen, Eeva Vuorenpää ja Pirjo Tuominen sekä Nelli Hietala kirjoittavat saman tyylisiä kirjoja kuin mainitsemasi kirjailijat. Käännöskirjallisuudesta suosittelen kokeilemaan vaikkapa Jojo Moyesin tai Sarah Haywoodin kirjoja.