Tyhmä kysymys ehkä - kun minulla on omalista ja haluaisin listalta varata es. 5 kirrjaa - eiks voisi periaatteessa ruksata ne 4 ja yhdella painalluksella…

Kysytty

Tyhmä kysymys ehkä - kun minulla on omalista ja haluaisin listalta varata es. 5 kirrjaa - eiks voisi periaatteessa ruksata ne 4 ja yhdella painalluksella varata ne - eikä tarvitse niita ERIKSEEN eli yksitteleen napputella...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Omalta listalta ei monen varauksen tekeminen kerralla näyttäisi olevan mahdollista. Sen sijaan perinteisessä Helmet-haussa usean varauksen tekeminen samanaikaisesti on mahdollista, mikä ei sekään tosin onnistu ihan yhdellä napin painalluksella.

Kirjaudu Helmetissä ensin omiin tietoihisi sivun http://www.helmet.fi oikeassa yläkulmassa olevasta linkistä. Tämän jälkeen valitse painike Hae/varaa. Valitse perinteinen aineistohaku ja tee hakusi. Voit myös tallettaa hakusi klikkaamalla tallenna-painiketta, joka näkyy listan yläpuolella olevan hae-painikkeen perässä. Haku tallentuu näin omiin tietoihin ja listaa voi katsella ja siitä voi tehdä varauksia myös myöhemmin.

Valitse listasta haluamasi ruksaamalla ja klikkaa "merkityt koriin". Tämän jälkeen klikkaa "näytä korin sisältö" ja klikkaa "varaa korista". Valitse joko kaikki tai merkitse haluamasi. Helmet varaa listasta valitsemasi teokset.

0 ääntä

Kommentit

Napsauta muistilistalla olevan teoksen nimeä ja sen jälkeen painiketta Lisää koriin. Palaa takaisin muistilistaan, napsauta seuraava teosta jne. Lopuksi voit varata kerralla kaikki koriin siirtämäsi teokset.