TV:ssä on elokuvatähtiä haastatteleva ohjelma (Actors Studio?), jossa ennen oppilaiden kysymyksiä käydään läpi jonkun filosofin/kirjailijan kysymyssarja…

Kysytty

TV:ssä on elokuvatähtiä haastatteleva ohjelma (Actors Studio?), jossa ennen oppilaiden kysymyksiä käydään läpi jonkun filosofin/kirjailijan kysymyssarja. Viimeinen kysymys on kuitenkin "Mitä haluaisit Jumalan sanovan sinulle taivaan portilla?" Kuka on kysymyssarjan "keksijä"? Mitä ovat kaikki kysymyssarjan kysymykset/ mistä löytäisi kyseisen kysymyssarjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haku netistä termillä "actors studio" antoi vastaukseksi sivustoja, jotka vievät www.bravotv.com sivuille. Sivuilta löytyy personality profile -kysymyssarja, joka sivuston mukaan on Bernard Pivotin luoma. Sivustolla pystyy itse vastaamaan kysmyksiin (7 kpl), mutta kysymyssarja ei ilmeisesti täydellinen, koska tuota mainitsemaasi viimeistä kysymystä siinä ei ole.

Haku "Bernard Pivot" vie sivulle, jossa on seuraavat 10 kysymystä:

01. What is your favorite word?

02. What is your least favorite word?

03. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?

04. What turns you off?

05. What is your favorite curse word?

06. What sound or noise do you love?

07. What sound or noise do you hate?

08. What profession other than your own would you like to attempt?

09. What profession would you not like to do?

10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?