Otsikko
Tuli tässä mieleen seuraavanlainen jääkiekkokysymys. Helsingin Jokerit siirtyy ensikaudeksi KHL-liigaan. Ottelmatkathan tehdään lentokoneella, mutta kenen…

Kysytty

Hei! Tuli tässä mieleen seuraavanlainen jääkiekkokysymys. Helsingin Jokerit siirtyy ensikaudeksi KHL-liigaan. Ottelmatkathan tehdään lentokoneella, mutta kenen koneella. Reittikoneella ei kai. Onko kaikilla joukkueilla oma lentokone. Entä pelimatkat "kauas" esimerkiksi kaukaisimpaan paikkaa Amur-joellle. Kuinka tiheään esimerkikis nyt Jokerien pelaajat ehtivät kotona käymään. Ollaanko pelimatkalla Venäjällä pitkään eikä käydä välillä kotona... Eli miten tämä yleensä "pyörii". Kiitos jos jotenkin asiaa voisitte valottaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soitin Jokereiden toimistoon ja sieltä vastattiin ettei KHL-liigaan liittymiseen liittyvistä asioista ei ole vielä tietoa. Joulun tienoilla voisi kysyä. Palautelomake : http://www.jokerit.com/?id=29 .