Missä varattu teos seikkailee?

Kysytty

Tuli sähköposti että voin hakea varaamani teoksen omatoimikirjastosta. En kuitenkaan löytänyt kirjaa hyllystä (siellä oli kyllä toinen varaamani teos) ja nyt kun katsoin omaa koria niin siellä näkyy että kirja on matkalla, mutta viimeinen noutöpäivä on tällä viikolla.

Vastaus

Vastattu

Kuulostaa siltä, että varauksesi kanssa on sattunut jokin "työtapaturma" jossain logistiikan kiemuroissa.

Jos otat yhteyttä lähimpään aluekirjastoosi, niin voimme selvitellä ongelmaa tarkemmin ja kenties löytää kirjan Sinulle. https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Pahoittelut hankaluuksista!