Tuleeko Juoksija- tai Hiihtolehteä?

Kysytty

Tuleeko Juoksija- tai Hiihtolehteä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat lehdet löytyvät Lahden pääkirjastosta.

Juoksija-lehden tämän vuoden numeroita voi lukea pääkirjaston toisessa kerroksessa lukusalissa. Vanhempia lehtiä voi lainata pääkirjaston aikuistenosastolta. Pari uusinta vuosikertaa löytyy osastolta, vanhempia voi saada varastosta.

Hiihto-lehti tulee myös lukusaliin, tämän vuoden numerot löytyvät sieltä ja vanhemmat aikuistenosastolta tai varastosta.