Tornion dekkarinetti on poistettu. Mistä löydän vastaavan luettelon eri kustantamoiden uusista ja tulevista dekkareista?

Kysytty

Tornion dekkarinetti on poistettu. Mistä löydän vastaavan luettelon eri kustantamoiden uusista ja tulevista dekkareista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tornion dekkarinetin poistuminen tietoturvasyistä on todellakin harmillista.

Pientä lohtua saattaa tuoda Kirjasammon jännityskirjallisuussivusto. Kirjasampo

Aivan samanlaista hienoa koostetta ei vielä ole, mutta ehkä sellainen saadaan vielä tietoturvallisesti kehitettyä.

12 ääntä

Kommentit

Tämä on todella kurjaa. Oli aivan mahtava sivu lukijalle.
Nyt ainoa vaihtoehto mennä kirjakauppaan kuvaamaan uusien kannet.

Miksi muuten kirjastot eivät julkaise listoja uusista kirjoista, joita kirjastoon on tulossa? Olisi aika hyvää asiakaspalvelua.

Kirjastot eivät saa kustantajilta kirjalistoja, jotka voisi näppärästi jakaa asiakkaille. Helpoiten näet uutuudet kustantajien katalogeista ja kirjaston nettisivuilta siinä vaihessa, kun tulevia kirjoja on tilattu. Silloin niitä voi myös varata.

Lisäys edelliseen viestiini: Kirjavinkit-sivustolta voi myös tilata sähköpostiinsa uutuusluettelon, joka lähetetään kerran viikossa.

Dekkarinetti oli Suomen paras kirjavinkkaussivusto, ja luulen, että meitä sivustoa seuraavia on ollut paljon. On tosi surullista, ettei Dekkarinettiä ole, oikeasti harmi. Kirjavinkithän ei esittele kirjoja, joten on kuuklattava jokaisen kohdalla erikseen, jos kiinnostuu lähinnä kirjailijan tai kirjan nimen perusteella, mikä sitten vie aikaa ja etsijän sinne sun tänne netissä. Tästä eteenpäin on hankalaa saada tarkkaa (etukäteis)tietoa dekkareista sekä dekkareiden julkaisuajasta - ainakaan niin helposti kuin Dekkarinetistä oli.

Samaa mieltä, Dekkarinetti oli oikea aarre!

Dekkariseuran Ruumiin kulttuuri -lehdessä esitellään ja arvostellaan "kaikki" tuoreet dekkarit. Lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa.