Toivoisin löytäväni ns. hautajaisvärssyn, joka alkaa muistaakseni sanoilla ”Aamun ensijuna”. Värsyssä juna noutaa henkilön yllättäen, eikä kyseessä ole…

Kysytty

Toivoisin löytäväni ns. hautajaisvärssyn, joka alkaa muistaakseni sanoilla ”Aamun ensijuna”. Värsyssä juna noutaa henkilön yllättäen, eikä kyseessä ole muistaakseni kuin lause tai kaksi. Kiitos jo ennakkoon!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme tunnistaneet värssyä.