Toimittaja Juho K. Juntunen on nyt juuri (ilmeisesti) kirjoittanut kirjan nimeltään Tatuoitu.Yritin hakea kyseistä kirjaa enkä löytänyt sitä tietokannastanne…

Kysytty

Toimittaja Juho K. Juntunen
on nyt juuri (ilmeisesti)
kirjoittanut kirjan nimeltään Tatuoitu.Yritin hakea kyseistä kirjaa enkä löytänyt sitä tietokannastanne. Asun Vantaalla lähellä Hakunilan kirjastoa. Onko sitä siellä? Missä se olisi, että sen saan tilattua? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja ei ole vielä ilmestynyt. Tiedot siitä löytyvät jo esim. Suomalaisen kirjakaupan kotisivujen kautta, joten kirja ilmestyy pikapuoliin. Ilmestymisen jälkeen kestää jonkin aikaa ennenkuin kirja on kirjastoissa ja varattavissa. Kun kirjojen sijaintitiedot näkyvät Helmet-tietokannassa, voit tehdä varauksen.