Toimiikohan haku tällä uudella systeemillä? Yritin hakea teos=shakespeare, ja media=dvd... tulos oli tämä: A tribute to Korngold [Videotallenne] : recital…

Kysytty

Toimiikohan haku tällä uudella systeemillä? Yritin hakea teos=shakespeare, ja media=dvd... tulos oli tämä:

A tribute to Korngold [Videotallenne] : recital
Otello [Videotallenne] : opera in four acts
Itse valtiaat. [Videotallenne]. 2. tuotantokausi/syksy 2001,

Hyvä on, kaikki ovat dvd:itä, mutta yhdenkään osuman nimessä ei esinny "shakespeare".

Hämmästelen...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos-ehto PIKI-verkkokirjaston tarkennetussa haussa etsii tietoja myös alanimekkeistä ja osakohteista. Kysymyksessä esitetyssä hakutuloksessa on kyse juuri tällaisista osumista:

- A tribute to Korngold sisältää kappaleen Songs to words by William Shakespeare op.31.
- Otello [Videotallenne] : opera in four acts : based on Shakespeare's tragedy
- Itse valtiaiden 2. tuotantokaudessa on Esko Shakespeare -niminen jakso

Shakespeare-filmatisointeja etsittäessä hakuehto Shakespeare tulee kirjoittaa Tekijä-kenttään:

http://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/Search?p_p_state=normal&p_p_lif…