Tilasin Benny Goodmanin levyn, mutta sain vinyylin. Miten teoksesta näkyy, että onko se cd-levy vai vinyyli? Mitä cd:itä Benny Goodmanilla on?

Kysytty

Tilasin Benny Goodmanin levyn, mutta sain vinyylin. Miten teoksesta näkyy, että onko se cd-levy vai vinyyli? Mitä cd:itä Benny Goodmanilla on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun teet Helmetillä haun: tekijä: Goodman Benny, saat lukuisia viitteitä. Näissä lukee materiaalin kohdalla joko cd-levy, lp-levy, kasetti tai nuotti. Voit rajata haun sivun yläosassa sijaitsevalla kuvakkeella koskemaan vain cd-levyjä.