Otsikko
Tietoa matkailun markkinoinnista?

Kysytty

Tietoa matkailun markkinoinnista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen kokoelmista löytyvät seuraavat kirjat hakusanoilla matkailu ja markkinointi:

Vuoristo, Kai-Veikko: Matkailun muodot
Kauppi, Lasse: Suomen luonto kansainvälisenä matkailutuotteena
Rouhiainen, Ulla-Maija: Satumaa--matkailun perusteet 2
Americans as international travelers--focus on Finland
Kuukasjärvi, Juha: Mitä lapset odottavat lomalta?
Taloustaito Ekonomian perusteita--toim. Inkinen, Petri
McCrone, David: Scotland - the brand--the making of Scottish heritage
Muhonen, Pekka: Matkailija poronkusemilla
Haapaniemi, Kati: Matkaesitteen kääntäminen saksankieliselle kuluttajalle
Matkailu 2000--keskeiset tavoitteet ja strategiat
Kolari, Mervi: Suomi incentive-matkojen kohdemaana Saksan liittotasavallassa
Saarinen, Jaakko: Matkailumarkkinoinnin perustietoutta Osa 2

Kirjojen saatavuustiedot voit tarkistaa Plussa-aineistotietokannasta http://www.libplussa.fi

Tieteellisten kirjastojen viitetietokannasta Lindasta löytyy hakusanoilla
matkailu ja markkinointi 294 viitettä, joita voit selata kirjastoissa
virkailijan kanssa. Matkailun markkinoinnista lötyy tietoa myös Matkailun
edistämiskeskuksesta MEK:istä ja Kauppakorkeakoulun kirjastosta puh. 38404.