Tiesittekö että teillä ainakin ojamon kirjaston koneilla takkuaa facebook ja pahasti,lisäksi saan toistuvasti jonkun virheilmoituksen ja eikä aina edes näytä…

Kysytty

Tiesittekö että teillä ainakin ojamon kirjaston koneilla takkuaa facebook ja pahasti,lisäksi saan toistuvasti jonkun virheilmoituksen ja eikä aina edes näytä koko fb sivua siis kokonaan vaan vain osan.Lisäksi olen laittanut jo teille aikaisemmin viestiä kuukausia sitten suomi24 palvelun käytöstä mikä on hieman ongelmallista mutta mitään ette ole tehneet asian hyväksi,lisäksi uusin adope flashin päivitys olisi kohdillaan samoin javan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei Jesse!
Tapasimmekin jo Ojamon kirjastossa, sen jälkeen kun olit lähettänyt kysymyksesi, ja keskustelimme aiheesta.

Terveisin
Ritva Poikonen
kirjastonjohtaja
Ojamon kirjasto