Tiedustelisin löytyykö mistään kirjoja: Strateginen uudistuminen, Hannus, J. Lindroos J. E. & Seppänen, T. 1999 ja Leading the revolution, Gary Hamel .

Kysytty

Tiedustelisin löytyykö mistään kirjoja: Strateginen uudistuminen, Hannus, J. Lindroos J. E. & Seppänen, T. 1999 ja Leading the revolution, Gary Hamel .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hannuksen kirja Strateginen uudistuminen kuuluu Helsingissä pääkirjaston ja Itäkeskuksen kirjaston kokoelmiin. Espoossa kirja kuuluu pääkirjaston, Tapiolan ja Olarin kirjastonjen kokoelmiin. Kaikki kirjan kappaleet niin Helsingissä kuin Espoossakin ovat kuitenkin juuri nyt (4.10.2000) lainassa. Varauksen kirjaan voit käydä tekemässä lähikirjastossasi.
Hamelin uutta kirjaa ei pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista, Yliopiston kirjastosta tai Eduskunnan kirjastosta ainakaan vielä löydy. Koska kirja on sen verran uusi, kannattaa sitä tiedustella myöhemmin uudestaan.
Kaikkien pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineiston saatavuuden voi myös katsoa suoraan Internetistä. Osoitteesta http://www.libplussa.fi/ löytyy kirjastojemme yhteinen ainestotietokanta Plussa.