Otsikko
Tiedustelen, onko tänä vuonna vastaavat Kirjastopäivät kuin olivat viime kesäkuussa Vaasassa ja keneltä voisin saada lisätietoja?

Kysytty

Tiedustelen, onko tänä vuonna vastaavat Kirjastopäivät kuin olivat viime kesäkuussa Vaasassa ja keneltä voisin saada lisätietoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valtakunnalliset kirjastopäivät järjestetään joka toinen vuosi, eli seuraavat ovat vuoden 2005 kesäkuussa Tampereella. Lisätietoja voit kysellä Suomen kirjastoseurasta http://kirjastoseura.kaapeli.fi/