Tiedustelen, onko kirjastossa skanneria, jolla voi skannata valokuvia omaan sähköpostiin? Kuvia on noin 100, paljonko niiden skannaus tulisi maksamaan?

Kysytty

Tiedustelen, onko kirjastossa skanneria, jolla voi skannata valokuvia omaan sähköpostiin? Kuvia on noin 100, paljonko niiden skannaus tulisi maksamaan?

Vastaus

Vastattu

Hei! Vantaan kirjastoissa ei ole tällä hetkellä skannaaminen mahdollista johtuen rajoitetuista palveluista koronaepidemian leviämisen hillitsemiseksi. Rajoitusten voimassaoloa on jatkettu 31.3.2021 asti. Kun skannaus on taas mahdollista niin se on ilmaista.