Otsikko
Tiedustelen löytyykö Espoon kirjaston valikoimasta kirjaa: Juha Kylmän Jousimetsästys ISBN-13: 9789529280308 Jos löytyy, niin miten voin varata ? Kiitos, Janne

Kysytty

hei, tiedustelen löytyykö Espoon kirjaston valikoimasta kirjaa:
Juha Kylmän Jousimetsästys ISBN-13: 9789529280308
Jos löytyy, niin miten voin varata ? Kiitos, Janne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastossa on tällä hetkellä kyseistä kirjaa hyllyssä 5 kappaletta, joista yksi Sellon kirjastossa. Jotta voit tehdä netin kautta varauksen, tarvitset HelMet-kirjastojen kirjastokortin ja siihen kytketyn nelinumeroisen PIN-koodin. Jos sinulla on kortti, mutta ei PIN-koodia, joudut menemään johonkin HelMet-kirjastoon henkilöllisyystodistuksen kanssa, niin sellainen tehdään. PIN-koodia ei voi lisätä verkon kautta. Jos sinulla on molemmat, voit tehdä varauksen haluamaasi noutokirjastoon osoitteessa luettelo.helmet.fi kirjoittamalla hakukenttään sanat "juha kylmä jousimetsästys".

Jos sinulla on jo HelMet-kortti, voit myös mennä Sellon kirjastoon ja lainata kirjan saman tien. Jos haluat varmistaa, ettei kirja lähde lainaan ennen kuin ehdit Selloon, soita sinne (09) 8165 7610 ja pyydä, että ottavat kirjan sinua varten sivuun.

Heikki Poroila