Otsikko
Tiedostoni näytttää että varauksessani oleva kirja on minulla lainassa.Näin ei ole.Mistä johtuu?

Kysytty

Hei.Tiedostoni näytttää että varauksessani oleva kirja on minulla lainassa.Näin ei ole.Mistä johtuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksen käsittelyssä näyttää tapahtuneen jokin inhimillinen erehdys. Lainaajarekisterin mukaan varauksesi tosiaan oli tarttunut niteeseen, joka oli lainassa (ei tosin sinulla, kuten luulit). Olen nyt korjannut varauksesi siten, että saat sen niteen, joka ensimmäiseksi palautuu lainasta. Pahoittelen virheestä aiheutunutta harmia.