Tiedättekö löytyyköhän näitä kahta kirjaa suomen kirjastoista. Itse tarkistin tuolta Kangasalan PIKI:stä josta niitä ei ainakaan näkynyt. Nämä tiedot löytyivät…

Kysytty

Tiedättekö löytyyköhän näitä kahta kirjaa suomen kirjastoista. Itse tarkistin tuolta Kangasalan PIKI:stä josta niitä ei ainakaan näkynyt. Nämä tiedot löytyivät akateemisen kirjakaupan sivuilta Eli teokset:

Microsoft SQL Server 2000 analysis services step by step
Jacobson R (INCL.CD-ROM)
ISBN: 0-7356-0904-7
2000 Microsoft press

SQL Server developer's guide to OLAP with analysis services, Gunderloy M & Sneath T (INCL.CD-ROM)
ISBN: 0-7821-2957-9
2001, Sybex inc.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Mainitsemiasi kahta kirjaa ei löydy ainakaan yliopistokirjastoista taikka yleisistä kirjastoista Suomen puolelta. OLAP-kuutioista myöskään ei tahdo löytyä tietoa kirjastojen puolelta, yhdellä poikkeuksella:
Helsingin teknillisen korkeakoulun kirjastossa TEEMUssa olisi yksi teos joka saattaisi sivuta jonkin verran aiheenaan OLAP-teknologiaa.

Teoksen tiedot:
Tekijät: Whitehorn, Mark
Nimeke: Fast track to MDX / Mark Whitehorn, Robert Zare, and Mosha Pasumansky
Julkaistu: London : Springer New York, cop. 2002
ISBN: 1852336811

Koska kuitenkaan emme ole asiantuntijoita kyseisen aiheen kanssa, emme osaa sanoa vastaako kyseinen teos tiedontarpeitanne.