Otsikko
Tiedättekö kirjaa, jossa on todennäköisesti vähän niinku ihmissusia, mutta ilveksinä. He asuvat ranchilla ja tyttö on vähä kapinallinen ja menny kouluun vaik…

Kysytty

Tiedättekö kirjaa, jossa on todennäköisesti vähän niinku ihmissusia, mutta ilveksinä. He asuvat ranchilla ja tyttö on vähä kapinallinen ja menny kouluun vaik vanhemmat ei haluis. Kirjan alussa joku hakee tytön takaisin ranchille ja tämän ex poikaystävä suuttuu, koska tällä tytöllä on ollut toinen

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla joku Rachel Vincentin Kissojen kesken -sarjan kirja?