Otsikko
Tiedätkö milloin Cassandra Claren Varjojen Kaupungit-sarjan 4. kirja julkaistaan suomeksi?

Kysytty

Tiedätkö milloin Cassandra Claren Varjojen Kaupungit-sarjan 4. kirja julkaistaan suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Cassandra Claren Varjojen kaupungit-sarjaa on julkaissut suomeksi Otava. Otavan sivuilta ei kuitenkaan löydy tietoa siitä, milloin sarjan neljäs osa, City of fallen Angels, suomennettaisiin ja julkaistaisiin.

Lisää tietoa sarjasta on Otavan sivuilla: http://www.otava.fi/kirjat/lasten_ja_nuorten/2011/fi_FI/lasikaupunki/ josta myös neljännen osan julkaisuajankohtaa kannattaa käydä seuraamassa.