Tiedän, että Tabermannin runo nimeltä "Sielun värit" löytyy mm. Runokokoelmasta nimeltä "Ihme nimeltä me," mutta kysymykseeni kuuluukin: Miltä sivustolta…

Kysytty

Tiedän, että Tabermannin runo nimeltä "Sielun värit" löytyy mm. Runokokoelmasta nimeltä "Ihme nimeltä me," mutta kysymykseeni kuuluukin: Miltä sivustolta INTERNETISTÄ löytäisin Tabermannin kyseisen runon nimeltä "Sielun Värit?"

Vastaus

Vastattu

Näyttäisi siltä, että Tabermannin runoa Sielun värit ei löydy internetistä. Syynä voi olla tekijänoikeudelliset kysymykset eli runoa ei saa julkaista ilman lupaa.