Otsikko
Tiedän, että jossain Espoon kirjastossa ainakin on jokin laserleikkuri, mutta onko sellaista leikkuria jossain kirjastossa, jolla voi leikata myös…

Kysytty

Tiedän, että jossain Espoon kirjastossa ainakin on jokin laserleikkuri, mutta onko sellaista leikkuria jossain kirjastossa, jolla voi leikata myös metallilevyjä? Espoon laserleikkuri ei siihen tainnut kyetä. Tai tuleeko ehkä Oodiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon Kirjasto Omenassa on laserleikkuri, mutta sillä ei voi leikata metallia. Linkki leikkurin tietoihin: https://varaamo.espoo.fi/resources/au7aq6htdqyq?date=2018-12-12