Tervehdys, Teen tutkimusta aiheesta: "Ryhmädynamiikan vaikutus yksilön toimintakykyyn". Mahtaako aihepiiriin liittyen löytyä kirjallisuutta?

Kysytty

Tervehdys,
Teen tutkimusta aiheesta: "Ryhmädynamiikan vaikutus yksilön toimintakykyyn".
Mahtaako aihepiiriin liittyen löytyä kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheestasi on paljonkin kirjallisuutta. Esimerkiksi alla olevista voisit löytää materaalia. Ainakin pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen Helmet- ja yliopistokirjastojen Linda-tietokantojen kautta kannattaa vielä selata ainakin hakusanalla "ryhmädynamiikka"

http://helmet.fi/

http://linda.linneanet.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_base=fin01

- Porukka, jengi, tiimi : ryhmädynamiikka ja siihen vaikuttaminen / Aku Kopakkala (2011)
- Kokemuksia ryhmistä : ryhmädynamiikka psykoanalyysin näkökulmasta / W. R. Bion (1979)
- Koulua on käytävä : etnografinen tutkimus koululuokasta sosiaalisena tilana / Petri Paju 82011)
- Yksilöksi ryhmässä : ryhmäanalyysi suomalaisessa terapiatyössä / toimittaneet Heidi Lindroos ja Ulrika Segercrantz (2009)
- The social psychology of behaviour in small groups / Donald C. Pennington (2002)
- Yksilöksi ryhmässä : ryhmäanalyysi suomalaisessa terapiatyössä / toimittaneet Heidi Lindroos ja Ulrika Segercrantz (2009)
- Oppiva organisaatio - laadun, yksilöoppimisen ja ryhmädynamiikan kokonaisjärjestelmä / Teuvo Jaskari (2005)
- Kuvia kuorosta : näkökulmia kuoron dynamiikkaan ja rakenteisiin / Kristiina Vähäkangas (2002)