Tervehdys! Selvittelin, että Vantaalla osoitteessa Kielotie 15 ei ole enää Valtion Virastotaloa, jossa vielä viisi vuotta sitten pystyin käymään anomassa uutta…

Kysytty

Tervehdys! Selvittelin, että Vantaalla osoitteessa Kielotie 15 ei ole enää Valtion Virastotaloa, jossa vielä viisi vuotta sitten pystyin käymään anomassa uutta henkilökorttia. Missä osoitteessa sellaisen toimenpiteen voi tänä päivänä käydä suorittamassa? Mitens muuten, onko Myyrmäen suuralueella missään päin sellaisia viranomaispalveluita tällä hetkellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Henkilökortin voi käydä uusimassa poliisin lupapalveluissa, joka sijaitsee Tikkurilan rautatieaseman ja kauppakeskus Dixin läheisyydessä.

Osoite on:

Ratatie 11 C, 6. krs, 01300 VANTAA

Sisäänkäynti 11 C-rappuun onnistuu helpoiten ulkokautta, Ratatien puolelta.

https://poliisi.fi/yhteystiedot/asema/-/asema/5561

Myyrmäessä (ja Tikkurilassa) on Vantaa-info, jossa voi hoitaa lyhyitä viranomaisasioita mutta sieltä ei saa virallisia henkilödokumentteja.

Vantaa-infon yhteistyökumppaneita ovat HSL, Digi- ja väestötietovirasto, Kela, TE-palvelut, Poliisin lupapalvelut, Vero sekä NetTicket. Asiointipisteiden lisäksi Vantaa-info palvelee puhelimitse, sähköpostilla sekä chatissa.

Myyrmäen Vantaa-info sijaitsee Myyrmäkitalossa. Osoite on: Paalutori 3.

https://www.vantaa.fi/hallinto_ja_talous/tietoa_vantaasta/vantaa-info