Tervehdys! Joitakin aikoja sitten etsin netin YouTubesta kappaletta Sway/Quien sera joka tietysti löytyy kaikkialta Suomesta kirjastoista ja levyarkistoista mm…

Kysytty

Tervehdys!

Joitakin aikoja sitten etsin netin YouTubesta kappaletta Sway/Quien sera joka tietysti löytyy kaikkialta Suomesta kirjastoista ja levyarkistoista mm. Olavi Virran 'Keinu kanssani' -versiona.

Yllättäen vastaani tuli espanjalais-ranskalainen laulajatar Tina La Martina, jonka kohdalla ensin kiinnitin huomioni hänen nimeensä; onhan oma etunimeni 'Martina' ja kutsumanimeni suomalaisittain 'Tiina'. Laulajattaren äänitteisiin (videoina YouTubessa) kuuluu erilaista jazzahtavaa ja soulahtavaa musiikkia mm. Shirley Basseyn ja Edith Piafin musiikista ja mm. tuo 'Sway/Quien sera' oli joukossa (juuri hakuni pohjalta yksi löytyneistä). Ihastuin oitis hänen ääneensä ja musiikkiinsa.

Nyt olen yrittänyt löytää kyseisen laulajattaren musiikkia cd:inä Suomen rajojen sisäpuolelta mutta en ole onnistunut.
Voisitteko auttaa? Eli löytyykö kenties teiltä ja mikä olisi oikea kansainvälinen kanava lähteä etsimään tätä mukavaa viihdemusiikkia myös stereoilla kuunneltavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tina La Martinan äänitteitä ei löydy suomalaisista kirjastoista eikä myöskään Ylestä. Saattaa olla, ettei häneltä ole kaupallisia levyjä ollenkaan, mutta voit varmistaa asian YouTuben sivuilla olevan yhteystiedon perusteella: http://www.youtube.com/TinaLaMartina.