Otsikko
Tervehdys! Asiakas mietti, että mikä mahtaisi olla alla olevan kappaleen esittäjä ja nimi: "On näyn saanut taivaisen tuo joukko pienoinen. On kutsu työhön…

Kysytty

Tervehdys!

Asiakas mietti, että mikä mahtaisi olla alla olevan kappaleen esittäjä ja nimi:
"On näyn saanut taivaisen tuo joukko pienoinen.
On kutsu työhön käynyt Jumalalta.
Se velvoittaa ja muistuttaa tuo rakkaus suunnaton.
Sytyttäköön tuleen
koko maailman.
Kerto: siis menkää ja vallatkaa ihmisiä vainiolta
tuli palaa vieläkin
vastustavat voimat muuttuu tieltäs.
Kerto: on näyn saanut taivaisen tuo joukko pienoinen, on kutsu työhön käynyt korkeammalta!
Se valtuettaa(?) ja armoittaa tuo rakkaus suunnaton-tuli palaa eikä sammu milloinkaan"

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet kappaletta. Tunnistaisiko joku lukijoistamme sen?